Pogoji poslovanja

Bikinistore je spletna trgovina, ki jo ureja Trgo Keram, Jožef Kovačič s.p., Dolgovaške gorice 197, 9220 Lendava, ID št. za DDV: SI33407134.  (v nadaljevanju ponudnik).

Uporabnik je pravna ali fizična oseba, ki uporablja storitve spletne trgovine Bikinistore.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bikinistore določajo pogoje prodaje in nakupa izdelkov med ponudnikom in uporabnikom in so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Obligacijskim zakonikom.
Z oddajo naročila uporabnik sprejema splošne pogoje poslovanja.

Naročanje

Uporabnik se z elektronskim naslovom in geslom registrira v spletno trgovino Bikinistore in s tem pridobi pravico do nakupa. Po prijavi izbere izdelek, ga položi v košarico in odda naročilo.
Naročanje je možno tudi brez registracije. Pri naročilu izberite opcijo "Hitri nakup", izpolnite ustrezna polja in potrdite naročilo.

Načini plačila

-    Nakazilo na transakcijski račun (TRR)
-    Plačilo po povzetju

V spletni trgovini Bikinistore je za fizične osebe omogočeno plačilo po povzetju z gotovino ali po predračunu. Pravne osebe blago plačajo po predračunu. Ob prevzemu blaga kupec prejme račun. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na sedežu podjetja Trgo Keram, Jožef Kovačič s.p. in je kupcu dostopna na zahtevo.

Cene

Cene izdelkov so v EUR z vračunanim DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen.

Odveza odgovornosti

Ponudnik vsakodnevno posodablja izdelke v spletni trgovini. Če pa zaradi hitre spremembe izdelkov, njihovih zalog in cen ne uspe popraviti podatke v spletni trgovini, bo ponudnik obvestil kupca o teh spremembah, sprejel zamenjavo naročenega izdelka ali preklic naročila. Fotografije izdelkov so simbolične, ne zagotavljajo lastnosti izdelka, služijo le kot informativni prikaz izdelka.

Pravica do zasebnosti

V skladu z ZVOP ponudnik varuje vse osebne podatke uporabnikov. Osebni podatki bodo uporabljeni izključno za poslovanje spletne trgovine in za pošiljanje reklam, ponudb itd.

Dobavni rok

Za izdelke, ki so na zalogi je dobavni rok od 2 do 5 delovnih dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi pa od 5 do 21 delovnih dni. V primeru, da artikla ne moremo dobaviti v predvidenem roku, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte.

Naročeno blago dostavlja Pošta Slovenije d.o.o.

Pravica do odstopa nakupa in vračilo blaga

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.


Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca: prodaja@bikinistore.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Trgo Keram, Jožef Kovačič s.p., Dolgovaške gorice 197, 9220 Lendava.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. 

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil uporabljen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se uporabljeni bonus ali promocijska koda vrne v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo)..

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (bikinistore.si), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Trgo Keram, Jožef Kovačič s.p., Dolgovaške gorice 197, 9220 Lendava.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (uporabite ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.


Napotki za odstop od pogodbe:

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo).
     

Stvarne napake

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu
- ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom
- ali vrne plačani znesek.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta 2 leti, odkar je bilo blago izročeno.

Reklamacija

Kupec lahko izdelke reklamira v 8 dneh od nakupa, če izdelek nima lastnosti, ki jih je ponudnik obljubil, če je ponudnik poslal napačen izdelek. V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je kupec dobil fizično poškodovan paket, ki kaže znake odprtja mora takoj začeti postopek reklamacije pri dostavljalcu. O poškodovanem izdelku obvesti dostavno službo, ki izpolni reklamacijski zapisnik.

Pritožbe in spori

bikinistore.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem bikinistore.si poveže po elektronski pošti na prodaja@bikinistore.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova prodaja@bikinistore.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

bikinistore.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bikinistore.si.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je za reševanje sporov pristojno sodišče v Lendavi.

Skladno z zakonskimi normativi bikinistore.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

bikinistore.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukajhttps://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Z uporabo te spletne trgovine se z zgoraj navedenimi pogoji strinjate. Če se z navedenimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev uporabe s posodobitvijo te objave.

 (zadnja sprememba: 12.5.2016)